• Benvenuti à voiHehuiVetru !

I passi d'installazione per fumà narghilè

Per u fumu di narghilè novu, hè assai necessariu d'amparà cumu installà i narghilè currettamente.

Cumu aduprà un narghilè di vetru?
1.Ùn mette micca u materiale di tabacco troppu pienu, solu ghjunghje à a riva di a pignatta;prima di mette, sguassate è rumpia u materiale di fumu cù a manu, in modu chì u materiale di fumu hè appiccicatu inseme in a pignatta di fumu.
2.Quandu si brusgia u carbone, u carbone deve esse completamente brusgiatu prima di mette u carbone nantu à a foglia di stagno ligata.Se ci hè qualchì carbone rottu, pò allargà u tempu di ardente di u materiale di fumu.À u listessu tempu, dopu à esse assemblatu, a pignatta di fumu pò esse circundatu di stagnola per ghjucà un rolu di bluccà u ventu.Questu prolonga u tempu di combustione di u carbone.
3.In u ghjocu di u narghilè di vetru, ci sò parechje cose chì ponu esse allargate, cum'è l'aghjunghje cigarettes aromatizzate à u fruttu nantu à a cima, è u latte, cola, whisky, etc. ponu esse posti in a buttiglia d'acqua sottu per rimpiazzà l'acqua precedente. , Allora ciò chì esce serà "Frutta + liquidu cù sapori diffirenti", chjamemu stu "metudu cocktail".

Facemu un esempiu di LED ART FRUIT GLASS HOOKAH da HEHUI GLASS COMPANY.

Versate l'acqua in a buttiglia di narghilè, fate u livellu di l'altezza di l'acqua da 2 à 3 cm (1 inch) sopra l'estremità di a coda di u troncu.Una buttiglia di narghilè cù una grande apertura, faciule da ottene creazione cù diversi frutti è ghiacci.
Installa u gambo in basso nantu à a buttiglia di narghilè.
Mettite a cassetta di cendre nantu à u troncu.
Mettite u tabacco / sapori (ricummandemu una capacità di 20 g) in a ciotola di tabacco, Stringhje a ciotola cù carta di sliver è stallate a ciotola nantu à l'estremità superiore.
Scaldate u carbone (consigliate 2 pezzi quadrati) è mette u carbone nantu à a carta sliver.
Aghjunghjite u tubu di silicone cù l'adattatore è a bocca di vetru.Cunnette à a buttiglia di narghilè.
Inserite a valvula d'aria à a buttiglia di narghilè.
Preparate 3 * AAA, 1 * CR2025 batterie per a luce LED è u telecomando, mette sottu à a buttiglia di narghilè.

I passi d'installazione per fumà narghilè

Tempu di post: 20-sep-2022
whatsapp